poniedziałek, 26 września 2016

Ostatnie chwile lata - makrofotgrafia

Tak, to prawda, że zaczęła się już jesień, a nagłówek może wydawać się nie aktualny. Mylisz się, zrobiłam to celowo. Mam nadzieję, że patrząc się na te zdjęcia, poczujesz ostatnie promienie letniego słońca. Chciałam, aby pierwszy post był ciepły i przyjemny dla oka. Żywię nadzieję, że udało mi się to zrobić. Zdjęcia zostały wykonane na przestrzeni tamtego tygodnia - czyli ostatnie chwile lata.

Mówiąc szczerze, bardzo lubię te zdjęcia. Jestem zadowolona, że udało mi się uchwycić te chwile. Stworzonka bardzo często uciekały mi z kadru, lub wierciły się, przez co zdjęcia wychodziły rozmazane, no ale koniec końców chyba mi się udało. Zapraszam do oglądania :)


(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)




 













Jeśli macie jakieś uwagi, jeśli coś jest nie "tak", podzielcie się tym ze mną, a mam nadzieję, że więcej nie będę popełniać takich błędów. 
Jeśli chodzi o wygląd bloga, wiem, że woła o pomstę do nieba.. 
Liczę, że z czasem ogarnę to wszystko i wygląd będzie przejrzysty i miły dla oka, potrzebuję trochę czasu.






5 komentarzy:

  1. uwielbiam zdjęcia makro. :) śliczne fotografie ! Będę tu częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jako wskazówkę - dodaj opcję dodania Twojego bloga do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :) Jako, że też niedawno zainteresowałam się tematyką fotografi chętnie będę tu zaglądać :) Pozdrowionka. Ps. Dodaj opcje obserwacji, chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Dobry początek na blogu. Piękny wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia, szczególnie motyli.
    Dołączam do obserwujących

    OdpowiedzUsuń