czwartek, 8 grudnia 2016

Mikołajki Folkowe - Tradycja w obiektywie

Miałam przyjemność obejrzeć dziś wystawę, która została zorganizowana w Chatce Żaka. Dwa tygodnie temu w szkole zaproponowano nam, aby udać się tam i wykonać kilka fotografii. Doszłam do wniosku, że będzie to mile spędzony czas, więc zgłosiłam się na ochotnika. Miałam rację i nie zawiodłam się. Jak najbardziej świetnie spędzony czas, przemiła atmosfera, możliwość obejrzenia pięknych zdjęć, które zaskakiwały swoją oryginalnością, inne - prostotą, przez co każda fotografia była na swój sposób piękna. Jeśli jesteś z Lublina, zachęcam Cię do odwiedzenia tego miejsca. Jeżeli masz trochę niezagospodarowanego czasu, myślę, że się nie zawiedziesz. Mikołajki Folkowe trwają od 8 do 11 grudnia ;)

Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć z dzisiejszego wieczoru.


(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)



Oraz trzy fotografie, które chyba najbardziej chwyciły mnie za serce.

14 komentarzy:

  1. Świetne spotkanie muszę przyznać, a zdjęcia są przepiękne :)
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna wystawa!

    Zapraszam na nowy post!
    Sprawdź też aktualne KONKURSY na moim blogu!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM


    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zdjęcia :)

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne zdjecia, bardzo klimatyczne i ciekawe :)

    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. do lublina, niestety mam daleko :/ cudowne fotografie, te trzy ostatnie
    naprawdę łapią za serce :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne fotografie, szkoda, że przeoczyłam wystawę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://my-healthy-lifestylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia
    obserwuję i zapraszam do zaobserwowania mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super fotografie, do Lublina mam ok.240 km więc niestety nie mogę zobaczyć tej wystawy ;/

    Pozdrawiam,
    https://zwyczajnaminika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze podoba mi się pomysł na post. Prowadzisz świetnego bloga! :)
    nikolaprzybysz.pl - klikk

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że w moim mieście nie ma nic podobnego
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie wystawy są świetne! Można porozmawiać z różnymi ludźmi- poznać nowe twarze.
    Moim zdaniem 1 miejsce zostało wybrane bardzo słusznie.

    Buziaki
    http://www.amlodzinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w mieście są takie wystawy, ale nie chodzę na nie :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń