czwartek, 30 marca 2017

Typical week of school

Zajęcia na które uczęszczam są bardzo interesujące. Przez cały tydzień uczymy się dużo ciekawych rzeczy. Po przez fotografię, malarstwo, rysunek, grafikę do historii sztuki. Bardzo często chodzimy na wystawy, plenery fotograficzne. Obrazy które malują/szkicują słuchacze szkoły są przepiękne. Mi chyba najbardziej spodobała się ciemnia. Super sprawa spróbować wywoływania fotografii.
Pamiętajcie, róbcie to co kochacie :)

 (kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)





Wszystkie zdjęcia były zrobione telefonem, więc jakość nie jest zbyt dobra ;)


14 komentarzy:

  1. Nieważna jest jakoś zdjęć - tzn ważna, ale ważniejsze są wspomnienia i chwile w nich zawarte! :) Lubie czarnobiałe zdjęcia, ale wydają się takie hm.. ponure ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarnobiałe zdjęcia często podobają mi się bardziej niż te w kolorze, zastanawiam się czy właśnie ich tym nie "psuję" ;)

      Usuń
  2. Jej zazdroszczę takich zajęć, zawsze chciałam być w prawdziwej ciemni i wywołać swoje zdjęcia! Wielkie marzenie!

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! tylko pozazdroscic takich doswiadczen, ja jeszcze nie mialam szansy w podobnym wydarzeniu uczestniczyc, pozdrawiam!

    nowy post! http://justemsi.blogspot.com/ co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci zazdroszcze, że możesz już uczyć się czwgo chcesz. Ja z niecierpliwością czekam na zakończenie liceum, by pójść do swojej wymażonej szkoły wizarzu i cieszyć się z tego czego się ucze!
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zajęcia :D Na pewno są bardzo interesujące ;3
    Zdjęcia śliczne :)

    Zapraszam:*Odwdzięczam się za każdą obserwacje:d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że interesują Cię zajęcia :) Super zdjęcia, nieważne jaką mają jakość ważne co na nich jest :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajęcia wydają się być bardzo ciekawe :) do jakiej szkoły chodzisz?:)

    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku jakie piękne rysunki, zazdroszczę takich zajęć..

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo śliczne zdjęcia. Ja mam bardzo dużo już obowiązków i nie mogę chodzić na takie typu zajęcia. Ale ci zazdroszczę. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakość zdjęć jak na telefon jest naprawdę okej :)
    + Zgadzam się, należy robić to co się kocha. Wtedy życie jest lepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz rewelacyjną szkołę, bardzo ci zazdroszczę moja nie była taka cudowna :) gdy byłam mala mój tato miał ciemnię w garażu ^^ w tedy były jeszcze aparaty na klisze i wywoływało się zdjęcia samemu :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To ważne, aby szkoła nas rozwijała :)
    Codziennie się kształcimy i uczymy czegoś. To ważne, żeby rozwijać swoje pasję i robić to, co się kocha. Ja kocham rysować. Ciągle się uczę. Wierzę w to, że w końcu będę w 100% zadowolona ze swojego efektu pracy :)

    Pozdrawiam :>
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń