środa, 19 kwietnia 2017

Time for spring - makrofotografia

Cześć wszystkim! Chciałabym się z wami podzielić kadrami z dzisiejszego spaceru. Pogoda na dworze nie dopisuję, ale mam nadzieje, że fotografie do końca tego nie zdradzą i będą przyjemne dla oka. Nie wiem jak wy, ale ja już z niecierpliwością czekam na majówkę, Mimo tego, że było dużo wolnego, chcę ją wykorzystać w pełni możliwości :)


(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)



















 Macie już jakieś plany na majówkę? Również chcecie spędzić ją aktywnie, czy na spokojnie, aby w pełni odpocząć? :)

Nowy nagłówek wykonała Dominika, jestem bardzo zadowolona z jej pracy, więc mogę z czystym sumieniem wam ją polecić! :)  Kontakt do Dominiki -> KLIK

27 komentarzy:

  1. Plany na majówkę? Wszystko zależy od pogody :)
    Piękne, wiosenne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahhahahah xD No nie mogę dziewczyno xD Żałosna jesteś. Nadal uważasz że nie kopiujesz Sandry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dalej uważam, że nie kopiuje Sandry. Takich wpisów jest od groma na blogach. Nie obserwuję jej cały czas i nie wiem, kiedy co dokładnie wstawia. Nie wchodzę do niej co pół godziny na bloga, żeby sprawdzić co dodała. Ale widzę ze Ty jesteś moja wierną obserwatorka, więc dziękuję :)

      Usuń
    2. Od ,,x'' czasu spełnia się w makro zdjęciach co każdy może zaobserwować na tumblr czy na blogu.
      Zabawne,więc mówisz ,że Sandra jako jedyna ma bloga ? Że Sandra jako jedyna wychodzi na spacery? Że jako jedyna ma aparat? Jako jedyna ma dobrą rękę do zdjęć?
      Obserwuję Twoje komentarze i śmię stwierdzić,że jesteś dość oddaną przyjaciółką Sandry bądź Sandrą we własnej osobie :)

      Piękne ujęcia Klaudia ,lubię bardzo wiosnę i sama osobiście wychodzę na spacery zaobserwować znaki ,,zieloności" Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Cóż plany na majówkę są, ale nie wiadomo czy wypalą. Wszystko zależy od pogody, mam nadzieje, ze w najbliższych dniach poprawi się :) Masz niesamowity talent do fotografowania :)
    Obserwuję :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, wiosenne zdjęcia szczególnie te z bąkiem ;) 3 pierwsze kadry mi się najbardziej podobają.
    PS. Nie rozumiem komentarza od anonima z góry, ale radzę Ci nie przejmować. Twoje zdjęcia są naprawdę dobre, każdy ma swój wyjątkowy i niepowtarzalny styl robienia zdjęć. Dużo ludzi robi wiosenne ujęcia makro, to nie znaczy że skoro je też robisz to "odgapiasz". (tak zrozumiałam ten komentarz)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
      Uważam tak samo jak Ty, więc nie mam zamiaru w żaden sposób się ograniczać ;)

      Usuń
  5. Zdjęcia są genialne! Zazdroszczę talentu :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym mieć taki talent do fotografowania! Niestety albo i stety najlepiej czuje się w roli modelki a nie fotografa. Bardzo fajny blog! Często zaglądam i obserwuję! Zapraszam do mnie! :)
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia:D
    Bardzo ładne wiosenne widoki :)

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tych zzdjęciach! Są naprawdę wspaniałe !!



    Zapraszam do mnie!
    http://aleksandraweronikaplaziak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, takie wiosenne i ciepłe. Niestety u mnie nie ma tak cudownej pogody, ciągle pada albo deszcz albo śnieg a ostatnio nawet był grad. Chciałabym żeby pogoda znów się poprawiła, pewnie sama wyszłabym z aparatem na spacer :) a co do majówki, nie mam planów ale znając życie ktoś już je ułożył za mnie :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, kiedyś i ja zajmowałam się fotografowaniem, teraz nie mam czasu - mgr, praca, blog :)

    Zapraszam do mnie i zachęcam do wzajemnej współpracy

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia :D
    Może wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne zdjęcia. Ja próbuję robić jakies zdjęcia owadów, ale chyba jeszcze za wcześnie ;)


    fotograficznespelnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow ! Niesamowite zdjęcia ! Jestem pod wrażeniem <3

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na majówkę wyjeżdżam na działkę po chilloutowac. Też nie mogę się doczekac, a co do zdjec to są niesamowite! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie cudowne ujęcia ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Sympatyczne zdjęcia
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. super blog <3

    kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy tylko ja uwielbiam oglądać takie zdjęcia?
    CLICK- MY BLOG! Poklikasz ?

    OdpowiedzUsuń