poniedziałek, 26 czerwca 2017

Plener artystyczny - Wiedeń

Hej wszystkim! Tak jak pisałam we wcześniejszych postach ostatni tydzień maja spędziłam na plenerze artystycznym w Czechach. Ostatnim miastem jakie odwiedziliśmy był Wiedeń. Miejscowość w której byliśmy zakwaterowani znajdowała się parę kilometrów od granicy austriacko-czeskiej, więc skorzystaliśmy z okazji i udaliśmy się do stolicy Austrii. Cudowne miasto i piękna architektura. Niestety nie zdążyliśmy zwiedzić wszystkich miejsc, ponieważ byliśmy tam tylko jeden dzień, ale ostatnio okazało się, że znowu będzie okazja na taki wyjazd. Na początku września ponownie będzie organizowany taki plener. Na pewno pojadę. Czechy są piękne i malownicze, bardzo mi się tam podobało. Jeśli będziecie mieli kiedyś okazję na taki wyjazd to nie zastanawiajcie się tylko jedźcie, na pewno nie będziecie żałować :)


(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)



Byliście kiedyś na takim wyjeździe? Jak wspominacie taką wycieczkę/plener? 

Linki do wcześniejszych miast które odwiedziliśmy: Znojmo, Brno, Vranov

34 komentarze:

  1. Nigdy nie byłam na takim wyjeździe.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Uwielbiam Wiedeń, wybieram się tam ponownie za niedługo. Już nie mogę się doczekać. Piękne miasto.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna dawka wspaniałych zdjęć z pięknych miejsc. Cudownie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. woow! Jak tam jest pięknie. Już wiem co będę miała w planach.
    a sygnalizacja świetlna zrobiła na mnie wrazenie! :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam na takim wyjeździe :)
    Świetne zdjęcia, jestem zachwycona.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudowne zdjęcia, te biało-czarne skradły mi serce!
    http://newunreality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite zdjęcia, Wiedeń prezentuje się naprawdę pięknie! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce! Mam nadzieję, że uda mi się kiedyś tam wybrać.
    http://dzejka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. beautiful! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia. Zazdroszczę takiego wyjazdu, musiało być super :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i inspirujące zdjęcia ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowite zdjęcia!

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie http://noduss-tollensss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna fotorelacja
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia piękne ♥ Jak sam Wiedeń! Muszę tam w końcu pojechać.

    http://hitemjestzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs!
    I follow you,follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, naprawde niesamowicie mi się podobają i żadne słowa nawet tego nie opiszą:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tam pięknie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku! Ale tam pięknie!
    Niesamowite zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Niesamowite zdjęcia! Wyglądają niczym z bajki!

    https://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow!!😍 O-D-L-O-T-O-W-E zdjęcia!
    Zapraszam do mnie:
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam B.B.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, ale tam pięknie! Sygnalizacja świetlna urzekająca. :D
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi jakoś nie jest po drodze do Wiednia, ale kiedyś jednak muszę się wybrać !

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia :D
    Bardzo ładne widoki :D Widać świetne miejsce <3

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne miejsce :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiedeń to jedno z moich marzeń, chociażby właśnie ze względu na tę cudowną architekturę. W ogóle Austria to kraj niezwykle piękny. Oprócz stolicy ciągnie mnie tam też do Heiterwang! Zrobiłaś przepiękne zdjęcia, a to ze znakiem przejścia dla pieszych - urocze, jejku! Czekam, aż będą takie w Polsce. :D The Yellow

    OdpowiedzUsuń
  26. oo jaaaa! Przecudowne miejsce ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, Wiedeń to piękne miasto zawsze chciałam je zobaczyć
    może kiedyś uda mi się zrobić to na żywo :) zazdroszczę
    całej wycieczki, naprawdę zobaczyłaś piękne miejsca!
    cudowne fotografie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ponieważ byliśmy tam tylko jeden dzień, ale ostatnio okazało się

    OdpowiedzUsuń