poniedziałek, 20 listopada 2017

Autumn - makrofotografia

Hej! Witam wszystkich po długiej przerwie. Jesień nie wpływa dobrze na humor, bloga i wiele innych rzeczy. Mogłabym się tłumaczyć brakiem czasu spowodowanym zaliczeniami, pogodą i sprawami rodzinnymi. Tylko problem raczej nie tkwi w tym, bo przecież dla chcącego nic trudnego. Tak jestem strasznym leniem. Przemyślałam sobie parę rzeczy i doszłam do wniosku, że nie chcę wstawiać na bloga fotografii, które wykonuje na zaliczenia do szkoły, a przez ten miesiąc przeważnie powstawały tylko takie.
Mam nadzieję, że grudzień zacznie się lepiej, z większą energią, której ostatnio zdecydowanie potrzebuję.

(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)


A Wam jak miną ostatni miesiąc? Koniecznie dajcie znać w komentarzu i zostawcie link do swojego bloga, z wielką chęcią was odwiedzę :)

16 komentarzy:

  1. Oj też się ostatnio byłam trochę leniwa. Mój listopad mija szybko, cały mój czas pochłania szkoła, ale spędziłam także tydzień na wymianie. Świetne zdjęcia!
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia 4-6 mają super kolory, a kropelkowe ujęcia - szacun :) ja ciągle mam w planach się zabrać za jakieś wodne kombinacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś pięknego :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/11/delikatna-sukienka-i-rockowe-botki.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia ;) Ja wlasnie szukam odpowiedniego obiektywu dla siebie:P

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. zachwyciły mnie Twoje zdjęcia, brawo! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne ciut tajemnicze :)
    podoba mi się ten artyzm! wspaniałe fotografie naprawdę
    można na nie patrzeć i patrzeć :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz naprawdę śliczne zdjęcia ! Masz talent ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie uważam że jesteś leniwa! Piękne kadry nie robią się same. Ale rozumiem ciebie. Mam aktualnie tak samo i czego aktualnie potrzebuje to kawa.

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia!
    Sama też uwielbiam robić zdjęcia makro :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że znajdziesz więcej czasu :)

    vanillove.pl

    OdpowiedzUsuń