piątek, 12 stycznia 2018

Mermaid portraits - Natalia

Hej wszystkim! Dzisiaj chcę się z wami podzielić fotografiami, które powstały jeszcze w grudniu. Są to proste portrety. Białe tło i kolorowe włosy, czego chcieć więcej. Bez przedłużania zapraszam do dalszej części wpisu :)

M: Natalia Pyśniak
(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)


Dajcie znać w komentarzach, które zdjęcia bardziej przypadły wam do gustu. Czarno białe, czy w kolorze :) Zostawcie linki do swoich blogów, z wielką chęcią was odwiedzę :)


21 komentarzy:

  1. Każde zdjęcie ma swój klimat i jest piękne ale tutaj akurat kolor wygrywa jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia i urocza modelka :) moim zdaniem fotografie w kolorze wyglądają lepiej, widać kolorowe włosy :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Jak najbardziej powinnaś iść w tym kierunku! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stawiam na kolor :) ale tylko ze względu na własne upodobania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam czarno białe portrety! świetne zdjęcia! :)
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia, Obserwuje ❤
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ujęcia, śliczna modelka! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow such a amazing & beautifull pictures dear.
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Great post, dear!

    I'm following you and I hope you will follow me back. :)
    adellinasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie zdecydowanie najlepsze ;) uśmiech zawsze dodaje uroku ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kolor włosów :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/01/winter-look-parka-w-kolorze-baby-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! Są takie proste, ale bardzo mi sie podobają :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjęcia, mi bardziej podobają się czarno białe.
    Zapraszam na konkurs na naszym blogu :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia! Moim zdaniem zarówno kolorowe jak i czarnobiałe mają swój urok! ♥
    Obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do siebie xx

    alexandkaro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana, jestem na Twoim blogu pierwszy raz a już mi się tu podoba. Piękny wygląd bloga i interesujące posty. Czego chcieć więcej? Widzę, że masz potencjał i nie waż się go zmarnować! :D Na 1000% będę tu zaglądać, obserwuję!
    Jeśli masz ochotę to zajrzyj proszę do mnie i zostaw po sobie ślad.

    https://angelika-malinowska.blogspot.com/2018/01/troche-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz talent do zdjęć:) Śliczna dziewczyna i piękne zdjęcia:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń