piątek, 6 stycznia 2017

Warmth where are you? - Paulina

Chce się z wami podzielić fotografiami z dzisiejszego dnia z Pauliną. Zachęcone pięknymi promieniami słońca, wybrałyśmy się na sesję. Niestety po nie całej godzinie zdałyśmy sobie sprawę, że nie był to dobry pomysł. Temperatura na dworze była tak niska, że niestety po jakimś czasie nie mogłyśmy już normalnie funkcjonować. Nie miałyśmy żadnego konkretnego pomysłu, więc skupiłam się głównie na portretach. Starałyśmy się wspólnie dopracować każdy szczegół, więc mam nadzieję, że nam się udało.


M: Paulina Korolczuk 
(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)











 + kilka fotografii z mieszkania. 


36 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia wyszły pomimo niskiej temperatury :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jak pięknie ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz! Piękne zdjęcia!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia udały się, nawet bardzo. Obserwuję. :)
    M Ó J B L O G

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście, że się udało! U mnie sporo na minusie :( Zamarzam!

    http://lifemerryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękną urodę! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo niskiej temperatury zdjęcia wyszły cudownie! Super :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak teraz pogoda nie sprzyja zdjęciom, próbowałam wczoraj i naprawdę źle się to skńczyło, nie mniej jednak fotografie są bardzo ładne :)

    Obserwuję i będę zaglądac częściej, zostawiam link do mojego bloga byc może coś Ci się spodoba i również dołączysz do grona czytelników :)
    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia!! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjecia, swietna modelka i do tego ten makijaz! no po prostu nie moge sie napatrzec <3


    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Też robiłam zdjęcia na mrozie, wiem jak to jest :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, ze pokazałaś zdjęcia w różnych klimatach. Te w mieszkaniu i na zewnatrz. Ciekawa sesja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie Wam to wyszło :) Nawet nie widać, że tak bardzo zmarzłyście :D

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Portrety z mieszkania zdecydowanie na tak! Widac, ze warunki na zewnątrz Wam nie dopisywaly :p ale pomimo mrozu i tqk dalyscie rade!

    Pozdrawiam: )
    Ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jaka piekna! swietny makijaz i masz sliczny usmiech <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Drugie i ostatnie zdjęcie mnie urzekły, przepiękna dziewczyna!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zdjęcia i piękna modelka :)
    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie napisany post miło się czytało czekamy na więcej obserwujemy twojego bloga :)) Zdjęcia wyszły cudownie ;*
    Zapraszamy kochana serdecznie do nas w wolnej chwili jesteśmy tu nowe niedawno założyliśmy bloga i będzie nam ogromnie miło jak skomentujesz i zaobserwujesz początki jak wiesz są trudne a dla nas opinia innych jest ważna :) Z góry pięknie dziękujemy i pozdrawiamy. :*
    http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. What beautiful pictures.
    I'm following you, if you like, follow my blog too.
    Kisses
    http://virginiaferreira91.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękną masz urode! cudne zdjęcia;*

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia i śliczny makijaż <3
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka cudowna uroda! ♥ Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają :))
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcia!
    http://fearlessgirldiary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam cieplo i az boli mnie ten snieg i mroz haha :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju, bardzo fajnie czyta mi się Twojego bloga. Nie wiem co masz w sobie, ale bardzo przyciągasz! Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój blog *klik*

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudownie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy wpis! Koniecznie sprawdź, bo przygotowałam coś fajnego! :)
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, cudowny zimowy klimat *-* Paulina ma śliczne włosy :)

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny portrecik :)

    Zapraszam do mnie: http://soniagrudzienfotografie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post lifestylleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń