wtorek, 17 stycznia 2017

My little friend - Henry

Na dworze jest zimno i ponuro, więc dzisiaj mam do pokazania kilka zdjęć Henrego. Wykonanie ich sprawiło mi trochę trudności, ponieważ ciężko było mu usiedzieć w miejscu, ale co się dziwić skoro to tylko małe, bezbronne zwierzątko. Mimo wszystko, mam nadzieję, że fotografie są przyjemne dla oka :)

M: Henry

(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)

 










Wy również macie zwierzątka domowe? 
Koniecznie pochwalcie się nimi w komentarzu :D 


39 komentarzy:

  1. Osobiście nie przepadam za takimi gryzoniami, ale wygląda słodko :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam podobnego, cudny!
      www.blog017.blogspot.com

      Usuń
  2. Słodki chomiczek, ja aktualnie mam królika :)

    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodziutki *.* ja mam kota ;):D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy *-* Ja niestety nie żadnych zwierząt.

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziutki chomiczek <3
    Chciałabym mieć królika ale nie mogę sobie na niego pozwolić bo mam psa :/

    http://vviktooria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ! Jaki cudny ! Fajnie, że udało Ci się zrobić takie ładne zdjęcia ! Ja niestety nie mam zwierzątka :/

    ns-w-zwierciadle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny chomiczek :D
    Słodziak z niego :D

    Odzwdzieczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka słodka kuleczka!!!! ale bym kochała! ja mam trochę większą, bo jest kotkiem i w dodatku wkurzającym i śpiewającym, ale zwierzęta domowe to super sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojeju, jaki rozkoszny zwierzaczek *-* ja niestety nie posiadam pupilka, ale moja babcia, mieszkająca w domu obok, ma psiaka, który właściwie należy do wszystkich, więc w pewnym sensie jednak mam :)

    VLEKSVNDRV

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny! pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś chomika ale bardzo krótko
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo jaki słodki! Też miałam kiedyś chomika :D Nazwałam go Pan Borsuk xD Nie wiem nawet dlaczego. Zaobserwuję Cię by wspierać ciebie tutaj w tej blogsferze!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 4 zdjęcie genialne ! :D Przeurocze zwierzątko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki cudowny! Masz świetną jakość zdjęć!
    Mój blog♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojeju jaki słodziutki! Świetnie Ci się udało pokazać go na zdjęciach, wiem że robienie zdjęć zwierzakom to spory kłopot, bo mój pies też nie jest najlepszą modelką haha :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. co za s ł o d z i a k!!!! nie wiem jakim cudem udało ci się go uwiecznić na zdjęciach w tak cudowny sposób, z doświadczenia wiem, że niektóre zwierzaki sprawiają problemy przy robieniu zdjęć. mój kot dzisiaj ugryzł mnie w policzek za to, że ośmieliłam sobie z nim zrobić selfie haha ;)

    jeśli znajdziesz moment - zapraszam do siebie na pierwszy post:
    http://mlkstars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeuroczy! Obecnie nie mam żadnego zwierzaka, ale marzy mi się aby w przyszłości zabrać jakiegoś zwierzaka ze schroniska:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie się prezentuje! Uwielbiam takie stworzonka i bardzo chciałabym mieć takiego przyjaciela, ale obawiam się, że musiałabym z nim szukać nowego domku hahah

    http://minuty-sekundy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaki model haha :D moj chomiczek i szczurek niestety niedawno zmarł :(

    Zyciedlapasji.blogspot.com 💕

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze marzyłam o takim maleństwie, świetnie wygląda!
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. zawsze marzylam o tym, by miec chomiczka! jednkze moja mama nie tolereuje zwierzat w domu :(
    przeslodki ten twoj malutki potworek ;* zdjecia sa cudowne :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodziaczek :D
    http://aleksisaliss.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki słodziak :)
    Ja mam psa i trzy koty :)

    pozdrawiam,
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodziak!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja kiedyś miałam chomika, ale teraz mam psa i 3 żółwie :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki słodki! Kiedyś też miałam chomika, a w sumie to moja siostra miała, jednak... niestety żyją bardzo krótko... Śliczne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki kochany! <3 obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń