środa, 8 lutego 2017

Old town in february - Lublin

Spędziłam dzisiaj trochę czasu na starym mieście. Postanowiłam wziąć lustrzankę i uchwycić parę kadrów. Niestety długo to nie trwało, ponieważ przy temperaturze -8 trudno było utrzymać po dłuższej chwili aparat w dłoniach. Ale trzeba być optymistycznej myśli, do wiosny już bliżej niż dalej^^ Znajdziecie kilka fotografii typowo ładnych i przyjemnych dla oka, lecz będzie też parę mrocznych zdjęć. Zapraszam do oglądania! :)


 (kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)






















Jestem bardzo ciekawa które zdjęcia bardziej przypadły wam do gustu, koniecznie dajcie znać w komentarzach! ;)


26 komentarzy:

  1. Zima w kadrze jest piękna, ale uchwycenie jej przy takiej temperaturze nie jest łatwym zadaniem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie zdjęcia są ładne. Nigdy nie byłam w Lublinie, fajne jest to że pokazałaś go z dwóch stron :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia jednak najbardziej podobają mi się te mroczne. Mają coś w sobie takiego niezwykłego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lublin to miasto, w którym spędziłam dzieciństwo i mogłabym oglądać twoje zdjęcia godzinami. Te zdjęcia są po prostu niesamowite! <3
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjecia, nigdy tam nie byłam ale nigdy nie mówię nigdy może kiedyś się pojawię :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zdjęcia są ładne. Nigdy nie miałam okazji odwiedzić Lublina, ale na Twoich zdjęciach wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ! Powodzenia w dalszym rozwijaniu pasji :)
    W wolnej chwili zapraszam na naszego bloga http://welcome-mk.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w Lublinie... Ale te kolorowe budynki wyglądają naprawdę pięknie! Muszę kiedyś odwiedzić to miasto :) Z zdjęcia - cudowne - widać, że masz talent do fotorafii ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie byłam w Lublinie ale po tych zdjęciach bardzo chciałabym tam pojechać :)

    http://imrosem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie ostatnio zapisałam sobie, żeby zwiedzić Lublin! Swoją drogą piękne zdjęcia, aż przewijałam, żeby obejrzeć je pare razy! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. super zdjęcia :) ja byłam w Lublinie tylko przejazdem i to niestety dawno
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia Ci wyszły :)
    Ja ostatnio tak myslałam i wyszło, że chyba nigdy nie byłam w lublinie :O

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam okazji być,ale zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne, klimatyczne zdjęcia. Nie miałam niestety okazji być wcześniej w Lublinie, jednak mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni!

    W wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Czwarte od końca zdjęcie jest genialne. Uwielbiam kolorowe kamienice! Nigdy nie miałam okazji być w Lublinie, ale widzę, że warto się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zdjęcia!
    Lublin jakoś tak zawsze ładnie wychodzi na zdjęciach :) Uwielbiam spacerować po starym mieście z aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale urokliwe miasto^^
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie byłam tam nigdy ale zdj są cudowne i zachęcają do pojechania tam :D
    Pozdrawiam Cieplutko ❤

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie byłam w Lublinie
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Lublin to piękne miasto ;) chyba pora je ponownie odwiedzić.
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post i bardzo ciekawego bloga prowadzisz!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Super post, naprawdę świetnie napisane!

    Zapraszam również do mnie kochana!

    http://loveshinny.pl/

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Lublin to piękne miasto :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń