wtorek, 16 maja 2017

Big Day! - komunia Oskara


Parę miesięcy temu dostałam zaproszenie na komunię, która miała odbyć się w Warszawie. W ubiegłą sobotę przyszedł ten wielki dzień. Oczywiście nie obyło się bez fotografowania. Sprawiło mi to trochę trudności, ponieważ dzieci w takim wieku są pełne energii, ale starałam się podejść do tego jak do fotograficznego wyzwania. Mimo trudności sprawiło mi to dużo radości. Uwielbiam dzieci, więc z dogadaniem się z nimi nie miałam większego problemu. Nie przedłużając, chcę się z wami podzielić kilkoma kadrami z tamtego dnia, które przygotowałam w postaci kolażu.

 (kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)




8 komentarzy:

  1. Efekt końcowy bardzo ładny. Dzieciaczki przeurocze. :)
    Pozdrawiam, Mavselina (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia :) Pamiętam swoją komunię, to było jakieś 13
    lat temu :D no tak w sumie to wszystkiego z tego dnia nie pamiętam :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieciaki musiały się świetnie bawić :D Super zdjęcia!

    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  4. wonderful!

    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny Blog <33
    Piękne zdjęcia *.*
    Co powiesz na wspl obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjecia! Dzieci to bardzo wdzieczny, ale i trudny "obiekt" do fotografowania ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zdjęcia :) Ja również wybieram się na komunie do mojego kuzyna, który ma też tak samo na imię :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń