poniedziałek, 29 maja 2017

Kazimierz Dolny - 1/2

Hej wszystkim! W ubiegłym tygodniu wybraliśmy się w plener do Kazimierza Dolnego. Uwielbiam wracać do tego miejsca i muszę przyznać, że chyba nigdy mi się ono nie znudzi. Pogoda dopisała, więc lepiej nie mogliśmy trafić. Kiedy byliśmy już na miejscu, dostaliśmy kartki z pięcioma tematami. Ja wybrałam temat ,,Pustka". Nie był to łatwy temat, ponieważ Kazimierz zawsze jest przepełniony ludźmi, ale odchodząc w boczne uliczki udało mi się odnaleźć odpowiednie miejsca.
Zapraszam do oglądania.

 (kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości) 



5 komentarzy:

  1. świetnie zrealizowałaś temat :) a czarno-białe zdjęcia dodają klimatu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, pustka to coś dla mnie! c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne i pełne magii :)
    uwielbiam oglądać takie fotografie, są bardzo inspirujące!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Meeega klimatyczne zdjęcia
    Aż głupio się przyznać, ale nigdy nie byłam w Kazimierzu choć daleko nie mam

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń