sobota, 29 lipca 2017

Photo challenge #1

Hej wszystkim! Jak można domyślić się po tytule, dzisiejszy post będzie poświęcony wyzwaniu. Może nie trwało ono długo, ale na początku nie chciałam rzucać się na głęboką wodę. Za parę dni wyjeżdżam, więc nie miałabym możliwości podjąć się dłuższego wyzwania. Często oglądam takie posty u innych blogerów, więc zainspirowana postanowiłam stworzyć coś swojego. 
Zapraszam do oglądania :)


(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)


Day 1- Self portrait

 Day 2- What I wore

 Day 3- Clouds

 Day 4- Something new

 Day 5- Flowers

 Day 6- Sunset

 Day 7- Black&white


A wam jak mijają wakacje? Byliście już na jakimś wyjeździe? :)

32 komentarze:

  1. Great post my dear! And if I can tell, this blog design is beautiful! I followed you because I'm already in love with this blog! I would loove to have you on my blog! ♥

    https://forgirlsonly-ofg.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kilka challenge i wlasnie zastanawiam się nad ich zrobieniem. Co tydzień jakiś nowy ewentualnie co dwa dni, więc zawsze to fajna nowa seria na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne wyzwanie, takie na luzie, a jednak można coś fajnego pocykać!:D Wakacje mijają za szybko, mimo że nigdzie się nie wyjeżdżało przez pierwszy miesiąc.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się - bardzo fajne fotki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyzwanie świetna sprawa! Podoba mi się twój styl, pozdrawiam c:
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie z tą wodą jest magiczne :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! Super stylizacje no i bardzo fajny pomysł na post. Może się nim kiedyś zainspiruje. Masz bardzo ładnego bloga. Zdjęcie nad wodą i kwiatów wymiata! Życzę Ci powodzenia w pisaniu. Jak masz chwilkę to zajrzyj do mnie. Pozdrawiam.

    https://thismyteenagelife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia z dnia 5 i 6 są piękne :) To Zalew Zemborzycki ? :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia fajne ciuchy:D
    Bardzo ciekawy post:)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. O lubię właśnie fotograficzne wyzwania!
    Bardzo fajnie to zrobiłaś :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie sklejki zdjęć ;)

    Może chętna na STAŁĄ wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zdjecia!
    http://flarri.blogspot.com/2017/07/bridge.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne wyzwanie, ogólnie ciekawy pomysł na wpis :) Zdjęcia bardzo ładne, szczególnie "sunset" wyszedł super! Kreatywnie i ciekawie, pozdrawiam!

    https://ehbruh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym challeng'u, ale jest bardzoo kreatywny. Zdjęcie Sunset spodobało mi się najbardziej.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne zdjęcia ;* oczywiście obserwuję ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie byłam ale będę
    Super zdjęcia :)
    Fajny taki pomysł na challenge

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe wyzwanie, naprawdę wszystkie zdjęcia idealnie pasują :) bardzo podobają mi się twoje fotografie są naprawdę inspirujące! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, każdego dnia coś innego do sfotografowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się spodobał pomysł na ten "Photo Challenge" :) Zdjęcie "Sunset" - świetne. *-*

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz slysze o tego typu wyzwaniu ;p jednakze bardzo ciekawa :D moze sama podejmuje probe jego realizacji :)
    ja nigdzie nie wyjezdzalam, chociaz mimo to, to wlasnie sa najcudowniejsze wakacje w moim zyciu ;)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/07/everybody-should-be-feminist.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia! Fajnie, że robisz sobie takie wyzwania, to zawsze motywuje i pomaga się rozwijać :) Najbardziej podoba mi się zdjęcie kwiatów.
    Miłego wyjazdu!
    pozdrawiam,
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie fajne nowe butki!
    Lubię oglądać wywiązywanie się z takich wyzwań u innych, bo sama nie mam motywacji, żeby jakieś zacząć, choć jak już zacznę to w 99% uda mi się je wykonać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia jak i post ;) Trochę mnie tym challengem zainspirowałaś, może zrobię coś podobnego :)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zdjęcia, dużo inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post, piękne zdjęcia! <3

    Wpadnij do mnie w wolnej chwili:
    amandafrankowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Super zdjęcia :) Mi wakacje mijają bardzo szybko
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: https://lloeweymusic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń