wtorek, 18 lipca 2017

Photomix - czerwiec

Hej wszystkim! Trochę długo zastanawiałam się nad tym postem, ale w końcu zdecydowałam się go dodać. Lubię oglądać takie wpisy u innych blogerów, więc mam nadzieję, że Wam również się on spodoba. Chciałabym mieć coś w postaci pamiątki z wakacji, a nie chce, aby te zdjęcia przepadły gdzieś u mnie na laptopie. Więc dzisiaj mam do pokazania mix zdjęć z mojego telefonu. 

(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)


A Wy jak spędzacie wakacje? Byliście już na jakimś wyjeździe? :)

43 komentarze:

  1. Cudoooowne zdjęcia! http://main-drag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia ;) Takie wakacyne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny mix :), zwłaszcza to zdjęcie z 21:05 przypadło mi do gustu. A co do wyjazdów, chyba w tegoroczne wakacje nigdzie się nie wybieram, ale równie miło spędzam czas w mojej miejscowości. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Póki co praca a potem czas na odpoczynek! :)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torba :) Ja jutro ruszam w Bieszczady :) Mam nadzieję, że przywiozę trochę zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zdjęcia z kroplami deszczu na szybie są świetne! :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny mix - więc tym lepiej, że zdecydowałaś się na ten post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny mix, u mnie wyjazdy zaczynają się od sierpniowego woodstocku, więc będzie się działo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia *-* ja dopiero zaczynam swoje wakacyjne wyjazdy ^^ na początek Warszawa, a później Budapeszt ^^ pozdrawiam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post and beautiful photos, Dear ❤
    I'd be happy friendship blogs ♥ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  12. Też uwielbiam tego typu wpisy i zawsze sobie cenie zdjęcia robione "na co dzień" - mają najwiecej emocji i wydarzeń uwiecznionych ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. I fajnie, że zdecydowałaś się dodać. Świetne są takie mixy! Piękne to zdjęcie z kropelkami deszczu na oknie, też ostatnio takie zrobiłam :) Aaaaa truskawki, kocham <3
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny mix, nie będę kreatywna tym razem ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio byłam w Zakopanym, o dziwo piękna pogoda mimo zapowiadanego deszczu :) Fajne fotki :)
    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia :) Niestety jeszcze nigdzie nie byłem;/
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie posty :)
    Świetny mix zdjęć.
    Ja wakacje spędzam dość spontanicznie, byłam na dwóch koncertach :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajny mix zdjęciowy :)

    Mogłabyś poklikać w linki TUTAJ ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia. Uwielbiam takie mixy fotografi z telefonu, bo nie są udawane, nie są tumblerowe tylko są szczere i to jest w nich najpiękniejsze :) Naprawdę bardzo inspirujący post i chciałabym oglądać takich więcej! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia piękne :) Uwielbiam takie mix'y, narobiłaś mi ochotę na truskawki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo siędziało i ładny klimat miało :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wakacje spędzam bardzo dobrze, wyjazd dopiero przede mną. W tym roku polskie morze, jak każdy prawdziwy Janusz :D Śliczne zdjęcia!
    healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia!!! ♥
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;) https://www.instagram.com/cakemonika/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia :D Widoki megaa :*
    Fajne pamiątkowe zdjęcia :D
    Ohh truskaweczki, w tym roku prawie wgl nie zjadłam ;/

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny mix, widoki wspaniałe a woda musiała być obłędna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super zdjecia:)

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia ♥
    https://mayawozniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. super fotki i piękny nagłowek
    obserwuję ;)

    WORLD OF ALEKS

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajny mix zdjęć. ^.^ Ja byłam nad polskim morzem. ♥

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne zdjęcia. Ja co prawda nie mam wakacji (takich szkolnych) ale przez ostatni czas dużo się u mnie dzieje i dużo podróżuje.
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja w tym roku nigdzie nie wyjeżdżam. Dopiero co dostałam pracę.
    http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super zdjęcia !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny pomysł na to żeby zdjęcia się właśnie gdzieś nie pogubiły w laptopie ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne zdjęcia ;* widać klimat wakacyjny ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajny mix zdjęć ^^ Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny post,uwielbiam takie mixy zdjęć,osobiście najbardziej spodobały mi się dwa ostatnie zdjęcia :)
    chemiczna-pilotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne zdjęcia! Więcej w nich lata niż w lipcowej pogodzie za oknem. ;)

    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń