piątek, 14 lipca 2017

Raindrops - makrofotografia

Hej wszystkim! Dzisiaj chcę się z Wami podzielić fotografiami, które wykonałam na wczorajszym spacerze. Pogoda nie dopisuje, ale nie widzę w tym żadnych minusów. Krople deszczu w takim przybliżeniu wyglądają świetnie. W końcu wypróbowałam pierścienie pośrednie, które przyszły do mnie przedwczoraj. Miałam małe problemy z adapterem, który znajdował się w zestawie, ale dla chcącego nic trudnego. Zapraszam do oglądania.

 (kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)

Wykonałam również dwie fotografie bez pierścieni, aby trochę przybliżyć Wam jakich rozmiarów były owady i krople.



A Wy jak znosicie taką pogodę? Macie jakieś ciekawe pomysły na spędzanie deszczowych dni? 


30 komentarzy:

  1. Zdjęcia robione po deszczu to coś pięknego. :) W deszczowe lubię zaszyć się z ciepłą herbatą w kocu. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wow świetne zdjęcia mają w sobie to coś
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są zrobione na skalę światową! Piękne <3 Nieważne jaka pogoda zdjęcia i tak mogą wyjść świetnie a ty to pokazałaś :)
    Dodałam do obs ;)
    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne zdjęcia! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są cudowne. Świetnie wyglądają te krople deszczu!
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne fotki. Sama uwielbiam robić zdjęcia.Niestety nie mam czasu na to...:(
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te krople wody wyglądają fantastycznie. Zainspirowałaś mnie :) Wszystkie zdjęcia piękne.
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie te zdjęcia są cudowne, takie wciągające😍 sama niedawno próbowałam robić podobne zdjęcia ale aż tak ładnie mi nie wyszły 😃 pozdrawiam i zapraszam 😊
    http://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeny, zdjęcia są przecudowne, naprawdę. Cudowny efekt wyszedł!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku świetne zdjęcia! Sama lubię czasami wyjść z lustrzanką i fotografować, ale takich zdjęć jeszcze nie robiłam.
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia są śliczne! Mega wyglądają krople wody! Oby takich więcej 😘
      https://magsnowak.wordpress.com

      Usuń
  11. Masz naprawdę talent i oko do zdjęć, aż bym chciała iść z Tobą na jakąś sesje zdjęciową! :D
    Zapraszam
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia :-)
    Ja lubię deszcz
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Aleś ty zdolna dziewczyno!!! Takie zdjęcia spokojnie możesz sprzedawać na fotolii albo dreamstime!!! Naprawdę czad!
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznaję, że makro na ogół trafia do mnie średnio, ale u Ciebie te pierwsze zdjęcia są po prostu śliczne! Pajęczyna widocznie jest idealna do tego, ale i bez talentu nie wyjdą takie cuda :) Świetne! Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW cudowne zdjęcia!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne są te zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia *.*
    Zapraszam na nowy post :*
    http://www.stylishmegg.pl/2017/07/sukienki-na-wesele.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, prześliczne zdjęcia. Bardzo lubię makro. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely post dear, I'm also in love with the photos ^_^
    I'm following your blog #44, how about to follow me back, I would be glad? We can become good blog friends. ♥
    My BLOG --> www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudowne zdjęcia <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie fajne :) a jak z jakością zdjęć z pierścieniami ? Przez duże przybliżenie trochę tracą na jakości, czy nie ma to znaczenia ? :) Niesamowite, jaka różnica jest między makro, a dwoma ostatnimi :)

    pozdrawiam!
    ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tracą na jakości, ale nie jest to, aż tak bardzo zauważalne :)

      Usuń
  22. Przepiękne zdjęcia, kropelki deszczu wyglądają przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że w końcu przyszły ci pierścienie, jak wrażenia z ich użytkowania?
    Te zdjęcia z pajęczyną są naprawdę ciekawe, aż sama trochę zaczerpnę pomysłu od ciebie i spróbuje coś tego typu zrobić!
    Pozdrawiam

    http://www.balansfotografii.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrażenia jak najbardziej pozytywne! Bardzo lubię makrofotografię. Teraz, kiedy mam pierścienie, stało się to jeszcze bardziej wciągające :) Bardzo mi miło, na pewno odwiedzę Cię, aby zobaczyć efekty :)

      Usuń
  24. Świetne kadry, dobra jakość zdjęć i fajne spojrzenie przez obiektyw- podoba mi się :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam takie zdjęcia, są cudne :) obserwuję
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia, te z kroplami wody w pajęczynie wprost magiczne! *.*
    Obserwuję ;)


    Nowy blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń