wtorek, 26 września 2017

Pierwsze urodziny bloga

Hej wszystkim! Właśnie dzisiaj mija rok od dodania pierwszego posta na bloga. Z tej okazji przychodzę do was z trochę innym wpisem niż zazwyczaj. Doszłam do wniosku, że fajnie będzie powiedzieć coś o sobie, aby bliżej się poznać. Dlatego przygotowałam 30 przypadkowych faktów o mnie. Jeśli będziecie mieli jakieś pytania zadajcie je w komentarzu, a ja Wam na nie odpowiem :)

 (kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)


1. Mam na imię Klaudia i za dwa dni kończę 19 lat.
2. Należę raczej do osób nieśmiałych. Mam małe grono przyjaciół wśród których czuję się dobrze.
3. Do założenia bloga namówiły mnie koleżanki z klasy.
(Wszystkie jesteśmy na kierunku fotograficznym. Były bardzo zdziwione, kiedy dowiedziały się,
 że nie mam swojego miejsca w internecie).
4. Jestem śpiochem. Mogę spać nawet po 10-12 godzin, a i tak ciągle mi mało.
5. Dlatego też poranne wstawanie to dla mnie udręka.
6. Mam pamięć fotograficzną. Mało rzeczy wyłapuję ze słuchu.
7. Znam na pamięć kilka numerów telefonu, ale swojego nie.
8. Jestem tolerancyjna. Nie mam problemu z zaakceptowaniem, że ktoś jest "inny".
9. Wolę słone jedzenie od słodkiego. Muszę mieć wielką ochotę, żeby zjeść czekoladę lub batonika.
10. Kiedy zasypiam muszę mieć zamknięte drzwi w pokoju, inaczej nie zasnę.
11. Nienawidzę glutowatych rzeczy. Nie zjem np. jogurtu z owocami.
12. Kiedyś brałam lekcje gry na gitarze i pianinie. Było to bardzo dawno temu i trwało krótko.
13. Więc tak, można powiedzieć, że mam słomiany zapał.
14. Nie mam lęku wysokości.
15. Kocham psy i koty, ale jeśli miałabym wybierać, to koty skradły moje serce.
16. Męczą mnie długie zakupy.
17. Jestem niepunktualna, ale spokojnie pracuję nad tym.
18. Nie lubię smaku oliwek, kaparów i ananasa.
19. Ale grzyby marynowane mogłabym jeść cały czas, ich smak mi się nigdy nie znudzi.
20. Mam cudowną rękę do kwiatów. Nawet kaktusy usychają u mnie w pokoju.
21. Zawsze przed snem sprawdzam wszystkie strony społecznościowe.
22. Strasznie chciałabym mieć naturalnie proste włosy.
23. Nie mam ulubionego gatunku muzycznego, raczej słucham tego co wpadnie mi w ucho.
24. Uwielbiam podróżować i zwiedzać nowe miejsca.
25. Nigdy nie miałam nic złamanego (odpukać w niemalowane).
26. Bardzo szybko się wzruszam.
27. W przyszłości chciałabym zrobić sobie tatuaż.
28. Moim ulubionym sklepem jest pepco. Tak to może wydać się dziwne bo pewnie więcej osób
opowiedziałoby H&M itp. ale ja tak uwielbiam te pierdoły.
29. Nie znoszę owocowych zup.
30. Nie lubię swojego głosu na nagraniach.

 Photo: Natalia Żaczek


Koniecznie dajcie znać w komentarzu czy macie podobne przyzwyczajenia :)
Zostawcie linki do swoich blogów z wielką chęcią Was odwiedzę :) 

22 komentarze:

  1. Amazing outfit, so lovely combinatioN! Like them so much!

    Visit my blog, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie znosze owocowych zup fuuu <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim cieszę się, że tu trafiłam. Bardzo podobają mi się twoje zdjęcia:) wygladasz świetnie. Powodzenia w dalszym blogowaniu. Kolejnych owocnych lat;) pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję rocznicy ...też uwielbiam psy i koty i chciałabym mieć ....piękne naturalne loki xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Ja wręcz nie znoszę swojego głosu na nagraniach :D
    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje ;* ja również nie lubię oliwek ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow you look amazing<3
    You have a really lovely blog.
    I follow you now.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę nas łączy :) Fajny post i gratuluję pierwszych "urodzin" bloga :) i super zdjęcia ! Znalazłam już nawet autorkę i zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje ! Życzę ci oczywiście wytrwałości kochana :D

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że napisałaś coś więcej o sobie :) Piękne zdjęcia! Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam swoje pierwsze blogowe urodziny, czas tak szybko mija...

    studentkazarzadzania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Ci serdecznie pierwszych urodzin bloga i życzę wielu udanych lat blogowania. :) Ja kiedyś tak zajmowałam się moim drzewkiem Bonsai, że uschło. Teraz mam kaktusa i jak na razie ma się on dobrze. :D Przepięknie wyglądasz. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję roku z blogiem! Też należę do śpiochów, dzień nie przespany to dzień stracony:D

    OdpowiedzUsuń
  14. O, zakupów i ja nie lubię, to możemy sobie podać rękę :) ale jogurty lubię :) za to kisielu nie zjem, a też jest glutowaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat! :D A ja właśnie kocham zupy owocowe i właśnie zrobiłaś mi na nie ochotę :(

    https://olimarcinkiewicz.blogspot.fr/2017/09/w-dzisiejszych-czasach-przecietny.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś zjawiskowa. Wyglądasz fenomenalnie ♥
    Życzę kolejnych wspaniałych lat na bloggerze :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. W takim razie 100 lat 100 lat!^^ Też nie lubię kaparów i nie przepadam za ananasem, za to kocham czarne oliwki!^^ Obserwuje i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. cuuudowne zdjecia! ja rok bloga obchodziłam w maju :D jak ten czas szybko leci :(

    nowy post! https://justemsi.blogspot.com/2017/09/vintage-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! Zakochałam się w tonacji, niesamowite :)
    W takim razie życzę samych sukcesów na blogu i jeszcze większych inspiracji do fotek :)
    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję rocznicy, super zdjęcia i fakty!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! A zdjęcia są przepiękne, szczególnie pierwsze <3

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń