środa, 13 września 2017

Photomix - sierpień

Hej wszystkim! Dzisiaj chcę się z wami podzielić fotografiami, które wykonałam w ubiegłym miesiącu. Jest to po raz kolejny mix zdjęć z mojego telefonu. Tak, post znów opublikuję trochę później niż miałam w planach. Niestety wrzesień nie wpływa dobrze na moje samopoczucie, rozleniwiłam się. Mimo wszystko mam nadzieję, że chociaż końcówka tego miesiąca będzie lepsza. Tworząc ten wpis, oglądając fotografie strasznie stęskniłam się za tymi chwilami. Czas za szybko płynie, a tym bardziej w wakacje. Szkoda było mi rezygnować z tego postu. Wiem, że takie lubicie, więc już bez zbędnych słów zapraszam do oglądania :)

(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)
 

 A Wy jak rozpoczęliście nowy miesiąc? Wrzesień okazał się być dla was łaskawy? :D Koniecznie dajcie znać w komentarzach co u Was słychać :)


42 komentarze:

  1. Woow, ile podróżowałaś :) Zazdroszczę ! :) No i te bubble waffle - muszę tego spróbować <3 // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S. W tytule wkradła Ci się literówka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wspomnienia :)

    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/09/biaa-stylizacja-w-codziennym-wydaniu.html
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix zdjęć, ale zajadasz pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super mix ;* pyszne są te bubble waffle ;)
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zdjęcia! Póki co już dużo nauki, a boję się co będzie potem, ale trzeba iść do przodu :)
    Byłabym wdzięczna za kliknięcie w link przy najnowszym poście, odwdzięczę się

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju śliczne te wszystkie zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę moje ulubione nowe gofry! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia ! A jedzenie na zdjęciach spowodowało, że jestem głodna haha. Dla mnie wrzesień zaczął się byciem chorym :/

    http://anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! Muszę przyznać, że jak na zdjęcia robione telefonem to jestem w szoku, bo niektóre są tak piękne, że to szok!
    Oby końcówka miesiąca była dla Ciebie lepsza tak jak sobie tego życzysz :)
    Ja zaczęłam wrzesień chorobą, przez co już mam tydzień szkoły w plecy, eh...

    OdpowiedzUsuń
  12. Bogaty mix zdjęć. :) Ja wrzesień rozpoczęłam jakoś tak leniwie.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. OJEJ świetne zdjęcia ciesze się że zwiedzasz Polskę jest przepiękna, świetne zdjęcia mam nadzieje że bardzo udany czas to był dla ciebie. https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te zdjęcia. Aż tęsknie za latem, za tymi ciepłymi dniami :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe zdjęcia. Niestety też ostatnio zdałam sobie sprawę, że czas tak szybko płynie i straszmnie mnie to przygnębiło. Chyba zbliża się jesienna depresja :D U mnie również pojawił się nowy wpis. Zapraszam serdecznie i pozdrawiam cieplutko x http://mademoisellekinga.blogspot.com/2017/09/nowosci-i-bestsellery-kosmetyczne-od.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! Pozdrawiam! :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyszły te zdjęcia. ;) Zwłaszcza spodobały mi się widoki z zachodem słońca.
    U mnie we wrześniu właściwie nic specjalnego się nie działo. xD Tylko pogoda zaczyna mnie trochę denerwować.
    Co powiesz na wzajemną obserwację?
    Pozdrawiam! :D
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też troszeczkę się rozleniwiłam wraz z nadejściem września. Bardzo mnie zaskoczył tym, że jesień przyszła tak szybko. Często wrzesień jest jeszcze ciepłym i pięknym miesiącem. Wspaniałe zdjęcia <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile podróży wow:) super foteczki kochana! Wrzesień demotywuje mnie pogoda kompletnie:(

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne letnie zdjęcia! Aż miło oglądać ;)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Moją uwagę przykuły wszystkie słodkości ;) fajny wpis! Zapraszam do mnie! www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia! <3
    Wrzesień jest dla mnie szczególnie łaskawy!!! :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia! <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny mix zdjęć !:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo świetnych zdjęć ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubie oglądać takie mixy :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie mixy zdjęć, sama często je robię.

    Zapraszam na nowy post, a w nim 100 faktów o mnie! :-)
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam i obserwuję

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia kochana :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia i masa wspomnień :)

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia! Wrzesień na razie spokojny :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bubble Waffle wygląda mega smaakowicie:D Sama chciałam sobie kupić maszynę do robienia takich wafli ale cena kosmos:D
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super zdjęcia! Blog bardzo mi się podoba, dlatego obserwuję :)
    www.olimarcinkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Amazing post dear, I like it a lot! :-*
    Would you like to follow me back, I'm following you on GFC? We can become a good blog friends. <3
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. jejku jakie śliczne zdjęcia <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  36. super zdjęcia - śliczne te zachody <3

    OdpowiedzUsuń