piątek, 1 września 2017

Water Show 2017 - Szczecin

Hej wszystkim! Dzisiaj mam do pokazania zdjęcia, które wykonałam na ostatnim wyjeździe. Water Show odbyło się dokładniej w Szczecinie na Wałach Chrobrego. Bardzo ciekawe wydarzenie. Niestety pogoda znów nie dopisywała, starałam się tym nie przejmować i cieszyć się chwilą.

(kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości) 


Byliście kiedyś w Szczecinie? Mieliście okazję brać udział w takim wydarzeniu? Koniecznie dajcie znać w komentarzach :)

25 komentarzy:

  1. Nie byłam nigdy w Szczecinie i nie miałam okazji brać udziału w takim wydarzeniu :/
    Świetna fotorelacja :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo interesująco. Uwielbiam karuzele!
    Buziaki, mój blog c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Photos are amazing, really really like them!
    So original and profesional! Lovely!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam nigdy w Szczecinie, ciekawa impreza, pewnie dobrze się tam bawiłaś!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe wydarzenie wygląda ciekawie! Nigdy nie byłam w Szczecinie, ale zawsze bardzo chciałam odwiedzić :)
    Pozdrawiam, www.drazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe zdjęcia, aż nie mogę się napatrzeć! :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam w Szczecinie :) Ładnie tam
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post!I like your blog! <3
    I followed you,I hope u will follow me back.

    xdreaannx.blogspot.hr

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Pięknie w tym Szczecinie, nie byłem nigdy.
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie byłam na takim wydarzeniu, bardzo fajne zdjęcia! W Szczecinie także nigdy nie byłam
    Byłabym wdzięczna za kliknięcie w link przy najnowszym poście, odwdzięczę się

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. W Szczecinie okazji być nie miałam, ale najpiękniejsze miasto jakie widziałam to Wrocław <3

    /MAGSAILE/

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam chyba tydzień po tych wydarzeniach :D Szczecin to piękne miasto ale rzadko tam bywam bo ono jest prawie nad morzem a ja mieszkam w górach :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne zdjęcia! Chociaż nie wsiadłabym na te "karuzele" ;D


    follow za follow? Daj znać -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia ;D
    Super ;D

    MÓJ BLOG
    Mój Instagram
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie karuzele :) Piękne zdjęcia :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely blog! Have a nice day doll!

    I'm following you! Follow back? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama się zajmuję trochę fotografią, ale te fotki robią wrażenie :)
    zapraszam do siebie:
    http://zakamarki-szafiarki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym jechać do Szczecina
    Fajne zdjęcia :)
    MY BLOOOG

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie byłam w Szczecinie, ale mam nadzieję, że wkrótce to nadrobię ;) cudowne zdjęcia, robią wrażenie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing post dear! Photos look incredible <3

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  21. Musze tam sie wybrac!!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/09/8-wskazowek-do-lepszego-zycia.html

    OdpowiedzUsuń