poniedziałek, 7 maja 2018

Spring beauty - Paulina Szczęśniak

Hej wszystkim! Dzisiaj mam do pokazania kilka portretów Pauliny ;) 

 (kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)


Paulina jest moją współlokatorką, cała "sesja" trwała dosłownie 10 minut. Pomysł wyglądał następująco. "Ładne kwiatki mamy przed blokiem, może zdjęcia?". Koniec końców, Paulina była zadowolona z efektów, a to najważniejsze :) 
A jak wasze samopoczucie po majówce? Ja jestem jeszcze gorzej wymęczona niż przed, ale mam nadzieję, że ten tydzień będzie dla mnie łaskawy. Mam dużo wpisów do nadrobienia, więc zapraszam do mnie na dłużej. Koniecznie zostawcie linki do swoich blogów, z wielką chęcią was odwiedzę :)

13 komentarzy:

  1. Naprawdę tylko 10 minut? Cała sesja wygląda jakby naprawdę zajęła sporo czasu i pracy ale widać że obie bawiłyście się świetnie :) Zarówno modelka jak i fotograf spisali się rewelacyjnie <3
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! ♥
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Takie wiosenne💕
    https://toskaonline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Najbardziej spodobało mi się 5 i 7 :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja bardzo ładna ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/05/pudrowa-sukienka-w-groszki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądają te rozmyte kwiaty na zdjęciach. Sesja w 10 minut brzmi jak wyzwanie- szybko wam to poszło :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, jakie super zdjęcia! 10 minut? Podziwiam, efekty świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam najpierw,m że to letnia bluzeczka z gipurą, coś w stylu ZOIO -
    https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/ ;D Piękna lawenda - idealnie pasuje do sesji zdjęciowej <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna, uśmiechnięta modelka :) super wyszła Wam ta sesja :) Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia , masz ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń