środa, 9 maja 2018

Fotoksiążka - Saal Digital

Hej wszystkim! Dzisiaj mam do pokazania fotoksiążkę, z firmy Saal Digital. Ciekawych mojej recenzji zapraszam do dalszej części wpisu.

 (kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)

Dostałam kupon rabatowy do wykorzystania w sklepie Saal Digital. Grzechem byłoby, gdybym z niego nie skorzystała. Postanowiłam wykorzystać go do zdjęć, z którymi mam wspaniałe wspomnienia. Na typowe portfolio będę miała jeszcze czas. Zdecydowałam się na fotoksiążkę w miękkiej okładce, papier matowy. Paczka szła z Niemiec, dotarła już po 4 dniach, z czego byłam bardzo mile zaskoczona. Program w którym projektuje się całą fotoksiążkę jest mega prosty. Przy dodaniu zdjęć, na które się już zdecydujecie, będzie opisane w jakiej jakości jest dane zdjęcie. Szczerze? Znowu byłam mile zaskoczona. Mój telefon nie należy do najlepszych jeśli chodzi o aparat, a jakość i tak była dalej świetna. No i oczywiście jeśli chodzi o kolorystkę zdjęć. Wszystko zgadza się z wysłanymi. Krótko mówiąc. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z tą firmą. Z czystym sumieniem mogę wam ją polecić. A jeśli chodzi o mnie, na pewno jeszcze nie raz skorzystam z ich usług. 

22 komentarze:

  1. Super książka :) Też miałam okazję z nimi współpracować, ale ostatecznie nie wyszło, bo nie mam konta paypal :/ Pozdrawiam :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna fotoksiążka! Taka książeczka to idealny prezent dla bliskiej osoby albo dla samego siebie, jako kolekcję wspomnień na fotografii :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam przyjemność z tą marką i byłam, ba! Jestem nadal zachwycona :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. O jeju, super sprawa! Mam teraz sezon osiemnastek, więc dla bliższego przyjaciela super sprawa!

    M A R C E L I A (KLIK) Zapraszam do siebie :) Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie fotoksiążki :) To wspaniały pomysł na prezent dla kogoś lub nawet dla siebie, żeby powspominać.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie fajny prezent, kiedys dalam jedna chlopakowi :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie połączyłaś te zdjęcia :3.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyszło! Ja ostatnio również zamówiłam taką książkę tylko że z Printu, też jest świetna :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. uuu, cudna ksiazka! te zdjecia sa boskie

    https://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie fotoksiążki, w których można zatrzymać wspomnienia ;)

    vanilliowynotes.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. kocham takie książki ostatnio dałam przyjaciółce podobną na 18
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie się prezentuje, cudne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/05/granatowa-sukienka-w-biae-grochy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna pamiątka ja swoją zamówiłam na printu:)
    Buziaki:*
    WWW.KARYN.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing pics, dear!
    Have a lovely day))

    VeraBelBlog | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam taką podobną fotoksiążkę i jestem mega z niej zadowolona :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Super książka! Uwielbiam tego typu rzeczy :D

    https://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio robiłam album samodzielnie, ale teraz mam zamiar właśnie zrobić taka książkę. Nie masz jeszcze jakiegoś dodatkowego rabatu ?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam i uwielbiam je :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam taką fotoksiążkę i fajna sprawa :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna książka i wspaniala pamiątka..

    OdpowiedzUsuń