czwartek, 14 czerwca 2018

Girl with long hair - Justyna Golonka

Hej wszystkim! Dzisiaj chcę się z wami podzielić kilkoma portretami Justyny. Oczywiście fotografie były robione już jakiś czas temu i wpis jest spóźniony. Kiedy wszyscy dodają zdjęcia w makach, ja jestem oryginalna i dodaję (dopiero) zdjęcia w rzepaku. Brawo ja. Życzcie mi 'trochę' systematyczności :)

 (kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)

Które zdjęcie najbardziej przypadło wam do gustu?
Zostawcie adresy do swoich blogów, z wielką chęcią was odwiedzę :)

13 komentarzy:

  1. Dobrze, że je masz. Ja zanim znajdę czas na rzepak i mak, już ich nie ma. To samo mam z polami lawendowymi i magnolią oczywiście

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNIE! Piękna sceneria i piękna modelka! ;) Pozdrawiam!

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne te zdjęcia, takie wiosenne :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Justyna ma przepiękne włosy :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Ja uwielbiam takie zdjęcia na świeżym powietrzu ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia ;) Justyna ma piękne włosy :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne zdjęcia! Niesamowite wlosy, jejku!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/06/sukienka-w-kwiaty-i-zote-sanday.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia i piękna modelka, zazdroszczę włosów!
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna dziewczyna, piękne zdjęcia :)

    kosmetyczka-noelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 9 zdjęcie od dołu najbardziej mi sie podoba! Super :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne zdjęcia :) Bardzo klimatyczne. Podobają mi się włosy tej dziewczyny.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń