sobota, 2 czerwca 2018

Beautiful lady - Paulina

Hej wszystkim! Dzisiaj chcę się z wami podzielić kilkoma kadrami, które wykonałam już jakiś czas temu. Niestety ostatnio mam "mały" problem z systematycznością, ale mimo wszystko mam nadzieję, że jednak ktoś tu jeszcze do mnie zagląda. Wracając do tematu, sesja odbyła się w Ogrodzie Botanicznym UMCS. Nie byłam tam pierwszy raz na sesji (tak mam bardzo zaległe wpisy do nadrobienia), ale jestem przekonana, że też nie ostatni. Bez przedłużania, zapraszam do oglądania.



 (kliknij na zdjęcie, aby zobaczyć je w lepszej jakości)

Dajcie znać która fotografia najbardziej przypadła wam do gustu. 
Koniecznie zostawcie linki do swoich blogów, z wielką chęcią was odwiedzę :) 

17 komentarzy:

  1. Mi najbardziej podoba sie ostatnie zdjecie, swietna sesja !

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna modelka i śliczne zdjęcia! Niesamowicie klimatyczne!
    Pozdrawiam cieplutko
    My Blog - aleksandraeva.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ogród i świetny klimat zdjęć! Bardzo mi się podoba stylizacja modelki - oddzielnie nigdy bym nie zwróciła uwagi na te rzeczy, ale modelka wygląda tak lekko, cudownie!
    Buziaki! x
    http://coachingowe-prdlnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. prześliczne zdjęcia.. piękna sesja :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna dziewczyna i cudowny klimat zdjęć :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/06/dwie-propozycje-sukienek-na-wesele.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zdjęcia bardzo mi się podobają, trudno z tylu arcydzieł wybrać najlepsze, no chyba się nie zdecyduję na jedno, no nie, nie da rady :/ wspaniałe kadry!
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny klimat, wszystko dopasowane. Jako fotograf w jakiejś mierze nigdy nie mogę znaleźć najlepszej propozycji, zawsze jest kilka kadrów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kadry! I nie mogę się zdecydować, która fotografia najbardziej mi sie podoba :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe zdjęcia z duszą. Piękna modelka!
    Pozdrawiam!

    jelonkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, najlepsza sesja tutaj ! :) I obróbka bardzo mi się podoba i kolory <3 super !

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia wpadają w oko, są takie śliczne. Piękna stylizacja.

    pozdrawiam milutko mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tych zdjęciach. Świetna robota!
    Stylizacja w moim stylu ;*

    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie tam wszystkie zdjęcia się podobają, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia są magiczne! Aż zapiera dech w piersiach :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Bardzo delikatne i mają swój urok <3

    napisaneprzezkasie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń